Gyakran feltett kérdések

2013.03.06.

Felhasználóval, profillal kapcsolatos kérdések

Megpróbáltam regisztrálni, de az írta az oldal, hogy "Ezzel a felhasználónévvel már regisztrált valaki.", illetve "Ezzel az e-mail címmel már regisztrált valaki." Mit rontottam el?
Semmit. Az oldalon minden felhasználó név egyedi, illetve minden e-mail címhez csak egy felhasználó tartozhat. Lehetséges, hogy valaki már "lefoglalta" a kívánt felhasználó nevet, vagy ön már regisztrálta magát korábban (Nagykereskedelmi partnereinket a régi rendszerből átvezettük az újba, így az ő e-mail címük automatikusan bekerült a rendszerbe. Ha ön nagykereskedelmi, vendéglátós partnerünk, kérjük ellenőrizze postafiókját, ahova az oldal indulásakor kiküldtük a belépési információkat.), ebben az esetben, ha nem emlékszik belépési kódjára, kérjük keresse fel az elfelejtett jelszó menüpontot!

Elírtam az e-mail címem regisztrációnál! Mit tehetek?
Két dolgot tehet! Regisztrál újra, ezúttal pontosan beírt e-mail címmel. Ez esetben másik felhasználó nevet kell választania. Ha nem szeretne újra regisztrálni, kérjük keressen minket valamely elérhetőségünkön. Kollegáink segítenek átírni a hibás e-mail címet és aktiválni felhasználóját!

Regisztráltam, mégsem tudok belépni. Mi lehet az oka?
Regisztráció után egy automatikus levelet aktivációs levelet küldünk megadott e-mail címére. Ebben talál egy linket, arra kattintva tudja aktiválni a felhasználóját. Ez azért szükséges, hogy valóban csak az Ön tudjon regisztrálni a saját e-mail címével, nevével. Ha nem találja ezt a levelet, kérjük ellenőrizze a levélszemét szűrőjét, illetve azt a mappát amibe a szemétként megjelölt levelekt kerülhetnek. Elképzelhető, hogy hibásan írta be az e-mail címét, ebben az esetben az előző pontban leírtak szerint járjon el! Elképzelhető

Termékek

Vásárlás, rendelés

Még belépés előtt elkezdtem a kosaramba pakolni különféle termékeket, de eszember jutott, hogy belépve már van egy kosaram, amibe már pakoltam terméket. Ha belépek, akkor valamelyik kosár el fog veszni?
Nem. Ha Önnek már van megkezdett (nyitott) kosara amelyet egy előző belépéskor hozott létre és később belépés nélkül is pakolt a kosárba, ne aggódjön! Amint belép felhasználójával, a két kosár egyesül, így semmi nem vész el! Természetesen az egyesített kosárban is szabadon módosíthat, törölhet, hozzáadhat tételeket.

Legutóbb megrendeltem kedvenc termékeimet, és most ismét azokat szeretném megvásárolni, de nincs kedvem újra egyesével berakosgatni a kosárba. Mit tehetek?
Belépés után a felhasználó menüből megnézheti (Kosarak almenü)eddigi összes rendelését, illetve azok részleteit. A kosárlistában válassza ki a duplikálni kívánt kosarat, és kattintson a részletek gombra. A részeletes kosár nézetben az oldal tetején és alján is talál egy linket: "A kosár tartalmának az aktuális kosárba helyezése". Kattintson erre, és a régebben megrendelt termékek azonnal hozzáadódnak aktuális, nyitott kosarához! Természetesen az új kosárban is szabadon módosíthat, törölhet, hozzáadhat tételeket.

Akciók

Bejelentkezés

Felhasználónév vagy e-mail cím:
Jelszó:
Elfelejtett jelszó
Regisztráció

Információ / Segítség a vásárláshoz

Amennyiben segítségre van szüksége a vásárlással kapcsolatban, kérjük Kattintson ide! Ha telefonon szeretne segítséget kérni, hívja munkatársainkat bizalommal Telefonon: (24) 525-600
Faxon: (24) 525-601
e-mailben: rozmar@rozmar.hu

Szigetszentmiklósi mintaboltunkban
a legkedvezőbb, nagykereskedelmi és akciós áron vásárolhat!
Nyitva minden munkanap 8-17 óráig

Google térkép
É 47.37 785 fok
K 19.04 436 fok
2310 Szigetszentmiklós, Kántor utca 5.
Az M0-ás 19-es kilométerszelvényénél
2 percre a Flóra Hungária nagybani virágpiactól

Kiskosár

A kosár jelenleg üres